×

Ruilen en retourneren

Controleer bij ontvangst altijd uw bestelling of deze in orde is en kunt u ons tijdig op de hoogte brengen van eventuele fouten. Soms komt het voor dat u een product ontvangt die niet aan uw verwachting voldoet. De Paardengruiter heeft graag tevreden klanten. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om uw product te ruilen of te retourneren.

Het product voldoet niet aan mijn verwachting.

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Het retourformulier kunt u hier downloaden.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Het product is kapot bij ontvangst bestelling
Wanneer u bij ontvangst van uw bestelling een beschadigd of kapot product ontvangt, laat dit dan tijdig aan ons weten. Afhankelijk van het artikel zullen wij u vragen het product aan ons retour te zenden en sturen wij na ontvangst van uw retourzending u een nieuwe product toe.

Er mist een product bij mijn bestelling.
Wanneer bij ontvangst van uw bestelling een product ontbreekt, laat dit dan tijdig aan ons weten. We zullen zo spoedig mogelijk het product naleveren.

Mijn product is kapot gegaan tijdens het gebruik. Garantie?
Het kan wel eens voorkomen dat een product kapot gaat tijdens het gebruik. In sommige gevallen kan dit onder de garantie vallen.
Wanneer je product kapot is gegaan, laat dit dan aan ons weten. Wij zullen contact op nemen met de leverancier om te kijken of dit nog onder garantie valt.
In de meeste gevallen valt onder garantie: fabrieksfouten, materiaalfouten en stiksels. Slijtage, gebruikssporen of schade door geweld van buitenaf vallen niet onder de garantie.

Uw bestelling/product retour zenden

De retourzending dient degelijk te zijn verpakt om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
Verzendkosten voor het retour zenden dienen door uzelf betaald te worden tenzij anders overeen gekomen. Als je producten na overleg retour stuurt, ontvang je een verzendbewijs met een track&trace code. Bewaar dit zorgvuldig, zodat we het pakket , indien nodig, kunnen traceren. Zonder het verzendbewijs kunnen we zoekgeraakte pakketten niet traceren en vergoeden.

Het retourformulier kunt u hier downloaden.

Algemene voorwaarden

De bovenstaande informatie en andere voorwaarden kunt u teruglezen in onze Algemene Voorwaarden.

Vragen

Mochten u nog vragen hebben over ruilen of het retourneren van een product, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een email naar info@paardengruiter.nl

Onze merken

Je vind de tofste merken in ons assortiment.