×

Levertijd en verzendkosten

Levertijd

Wanneer wij producten op voorraad hebben dan geldt er een standaard levertijd van 1 à 2 werkdagen tenzij anders aangegeven bij het product. Mocht een product toch niet op voorraad blijken zijn, dan nemen wij met u contact op om u te laten weten wat de verwachte levertijd zal zijn. Gaat het toch te lang duren? Geen probleem, dan annuleren wij de order en retourneren het betaalde bedrag direct.

Wilt u een product dat niet bij ons op voorraad is? Dan kunt u via het contact formulier of info@paardengruiter.nl contact met ons opnemen. In de meeste gevallen kunnen wij het product voor u bestellen bij onze leverancier en bij u laten leveren.

Verzendkosten

Bij de Paardengruiter hanteren we verschillende bezorgdiensten en tarieven voor de verzending. U heeft de mogelijkheid zelf te kiezen met welke vervoerder u wilt dat uw pakketje verzonden wordt.
Uw bestelling wordt altijd verzonden met een track-and-trace code.

PostNL (thuisbezorgd)
Wanneer u voor PostNL kiest, zal uw bestelling bij u worden thuisbezorgd. Indien u niet thuis bent wanneer het pakket bezorgd wordt, dan wordt deze automatisch aangeboden bij de buren. Wilt u niet dat het pakket bij uw buren wordt afgeleverd? Noteer dit dan in het vakje opmerkingen voordat u uw bestelling bevestigt.

Tarieven:
Brievenbus verzending: €3,85
Pakket verzending: €4,95
Naar België/Duitsland: €9,95

 

Afhalen (Gratis)
De Paardengruiter biedt de mogelijkheid om uw bestelling af te halen. U kunt nadat u uw bestelling heeft geplaats via info@paardengruiter.nl met ons een afspraak maken om uw bestelling af te halen. U kunt vooraf betalen via de website of tijdens het afhalen contant of met de pin.

Gratis verzending
Bij besteding vanaf €99,95 (NL) kunt u kiezen voor de optie gratis verzendkosten. U bent zelf verantwoordelijk om deze optie aan te vinken tijdens uw bestelling.
Uw bestelling zal automatisch verzonden worden met PostNL. Heeft u liever met Kiala of afhalen, geef dit dan aan bij “Opmerkingen” of stuur ons direct een mail naar info@paardengruiter.nl

Betaalmogelijkheden

iDeal (alleen Nederlandse rekeninghouders), Bancontact en creditcard. Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. De betrouwbare Payment Service Provider Mollie faciliteert het betalingsverkeer.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor onze webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij de Paardengruiter achteraf betalen tot een bedrag van €250. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay.

Vragen

Mochten u nog vragen hebben over de verzendkosten of verzending naar het buitenland, neem dan contact met ons op via het contact formulier of stuur een email naar info@paardengruiter.nl

Onze merken

Je vind de tofste merken in ons assortiment.